Seuran vuosikokouksessa linjattiin tulevaa vuotta

11.2.2024

KUVASSA: Taina Hakso, Jarno Silen, Tero Rönkkö, Virpi Oravainen ja Tanja Järvinen. Kuvasta puuttuu: Anna-Mari Maunula, Marina Rönkkö ja Kati Salokoski

Orimattilan Judoseuran 2024 vuosikokous pidettiin 11.2.2024 seuran judosalilla. Vuosikokouksessa käytiin läpi seuran 2023 tilinpäätös, mikä osoittautui hienosti ylijäämäiseksi pääosin seuran järjestettyä 6 suurta tapahtumaa vuoden aikana. Samoin kokouksessa käytiin läpi toimintakertomus, toimintasuunnitelma ja tämän vuoden tapahtumat. Seura sai myös uuden hallituksen vuodelle 2024.

Seuran päätapahtumat 2024

Seura tulee järjestämään vuonna 2024 koulutuksia jäsenilleen, perinteisen kesäleirin Summer Judo Rocks 2024 Kärkölässä, mihin odotetaan jälleen useita kansainvälisiä judokoita, sekä muutamaa aktiivihuippujudoka päävalmentajiksi, joiden nimet selviää olympiakarsintojen jälkeen, sekä syksyllä on tarkoitus järjestää "Olympic24" judoleiri, missä olisi päävalmentajana Paris24 olympiamitalisti.

Samoin loppuvuonna 2024 järjestetään  kymmenennen kerran Baltic Sea Championships judokilpailu, joten kilpailulla on juhlavuosi käynnissä ja sinne odotetaan yli 500 osallistujaa.

Seuran hallitus 2024

Seuran hallitukseen valittiin, Anna-Mari Maunula, Taina Hakso, Virpi Oravainen, Jarno Silen, Tanja Järvinen ja varajäseniksi Kati Salokoski ja Marina Rönkkö. Puheenjohtajaksi valittiin kokousväen painostuksen johdosta jo viime vuonna lopetuspäätöksen tehnyt seuraa vuodesta 2008 johtanut Tero Rönkkö, mutta samalla puheenjohtajan päivittäistöitä sovittiin jaettavaksi tasaisesti hallituksenjäsenten kesken.